Hopp til hovudinnhald

Rapport Den digitale skulen – kan alle delta på like vilkår?

Referansar

Ann Cecilie Bergene, Ø. A. (2023). Spørsmål til Skole-Norge Analyser og resultater fra Utdanningsdirektorates spørreundersølese til skoler og skoleeiere våren 2023 Rapport 2023:10. Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU).

Diskrimineringsnemnda. (u.d.). Velkommen til Diskrimineringsnemnda. Henta frå https://www.diskrimineringsnemnda.no/hjem

Elaine Munthe, O. E. (2022). Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov. Kunnskapssenteret for utdanning, Universitetet i Stavanger.

ETSI. (u.d.). EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) norsk oversettelse. Henta frå https://www.uutilsynet.no/sites/tilsyn/files/2022-06/EN%20301%20549%20v3.2.1%20norsk%20%28%20bokm%C3%A5l%20%29.pdf

Forleggerforeningen. (2022). Bokmarkedet 2021 Forleggerforeningens bransjestatistikk. Henta frå https://forleggerforeningen.no/wp-content/uploads/2022/06/Bransjestatistikk_2022_Web.pdf

Frida Felicia Vennerød-Diesen, C. P. (2023). Læremidler i grunnskole og videregående skole. En analyse av tilgang på, balanse mellom og valg av trykte og digitale læremidler i grunnskole og videregående skole Rapport 2023:13. Henta frå https://nffo.no/attachments/d0d91778feddb3d065dedde41aa4185d7371a36f/412-20230815093126563469.pdf

Funka. (u.d.). Universell utforming av digitale læringsplattformer. Henta frå https://www.funka.com/no/forskning-og-innovasjon/arkiv---forskningsoppdrag/funka-unders%C3%B8ker-universell-utforming-i-l%C3%A6ringsplattformer/prosjektresultat/

Grunnlova (1814) Kongeriket Noregs grunnlov. LOV-1814-05-17. (u.d.). Henta frå https://lovdata.no/lov/1814-05-17-nn.

Igland, M.-A. (2019). Elevperspektiv på den digitale skulekvardagen. Henta frå https://www.idunn.no/doi/10.18261/9788215031606-2019-05

Igland, M.-A., Skaftun, A., & Husebø, D. (2019). Ny hverdag? Literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet. Universitetsforlaget.

Kommunal- og distriktsdepartementet. (2023). Handlingsplan for auka inkludering i eit digitalt samfunn.

Kunnskapsdepartementet og KS. (2023). Strategi for digital kompetanse og infrastruktur i barnehage og skole. Henta frå https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/strategi-for-digital-kompetanse-og-infrastruktur-i-barnehage-og-skole/id2972254/?ch=1

Lovdata. (u.d.). Barnehageloven (2005) Lov om barnehager. LOV-2005-06-17-64. Henta frå https://lovdata.no/lov/2005-06-17-64

Lovdata. (u.d.). Diskrimineringsombudsloven (2017). Lov om Likestilling- og diskrimineringsombudet og Diskrimineringsnemnda. LOV-2017-06-16-50. Henta frå https://lovdata.no/lov/2017-06-16-50

Lovdata. (u.d.). Forskrift om universell utforming av IKT-løsninger (2013) Forskrift om universell utforming av informasjons- og kommunikasjonsteknologiske (IKT)-løsninger. FOR-2013-06-21-732. Henta frå https://lovdata.no/forskrift/2013-06-21-732

Lovdata. (u.d.). Likestilling- og diskrimineringsloven (2017) Lov om likestilling og forbud mot diskriminering. LOV-2017-06-16-51. Henta frå https://lovdata.no/lov/2017-06-16-51

Lovdata. (u.d.). Menneskerettsloven (1999) Lov om styrking av menneskerettighetenes stilling i norsk rett. LOV-1999-05-21-30. Henta frå https://lovdata.no/lov/1999-05-21-30

Lovdata. (u.d.). Opplæringslova (1998) Lov om grunnskolen og den vidaregåande opplæringa. LOV-1998-07-17-61. Henta frå https://lovdata.no/lov/1998-07-17-61

NOU 2023:19. (2023). Læring, hvor ble det av deg i alt mylderet. Kunnskapsdepartementet.

Oslo Economics. (2022). Markedet for digitale læremidler og læringsressurser i grunnskolen og videregående opplæring. Utdanningsdirektoratet.

Oslo Economics. (u.d.). Bruk av digitale løsninger i grunnskolen og universell utforming av ikt. Henta frå https://www.uutilsynet.no/kartlegginger/bruk-av-digitale-losninger-i-grunnskolen-og-universell-utforming-av-ikt/1787#52_grunnskolenes_kompetanse_innen_universell_utforming_av_ikt

Oslo Economics og Useit Consulting. (2022). Universell utforming av digitale læremidler - en analyse av status og relevante tiltak. Barne,- ungdoms- og familiedirektoratet.

Proba samfunnsanalyse. (2023). Erfaringer med digitale løsninger i skolen - Kartlegging og analyse av fordeler og ulemper med digitale løsninger. Tilsynet for universell utforming av ikt.

Skjermbrukutvalget. (2023). Konsekvenser av skjerm i skolen - et kunnskapsgrunnlag fra skjermbrukutvalget. Skjermbrukutvalget.

ssb. (2024). www.ssb.no.

Standard Norge. (u.d.). SN/K 607 Universell utforming - Digitale Læremidler. Henta frå https://standard.no/standardisering/komiteer/komiteoversikt/snk-607/

Stortinget. (u.d.). Samtykke til godkjenning av EØS-komiteens beslutning nr. 59 av 5. februar 2021 om innlemmelse i EØS avtalen av direktiv (EU) 2016/2102 om tilgjengeligheten av offentlige organers nettsteder og mobilapplikasjoner. Henta frå https://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Vedtak/Vedtak/Sak/?p=84439

Universell utforming AS og Inklusio AS. (2021). Apper for alle elever! Henta frå https://www.universellutforming.no/b/apper-for-alle-elever

Universitetet i Stavanger. (2022). Vil gi barn tilgang til digitale læremidler av høy kvalitet. Henta frå https://www.uis.no/nb/forskning/vil-gi-barn-tilgang-til-digitale-laeremidler-av-hoy-kvalitet

Utdanningsdirektoratet. (u.d.). Fakta om grunnskolen 2023-2024. Henta frå https://www.udir.no/tall-og-forskning/statistikk/statistikk-grunnskole/analyser/2023/fakta-om-grunnskolen-20232024/fakta-om-grunnskolen/#ni-av-ti-elever-i-grunnskolen-har-tilgang-til-egen-digital-enhet

Utdanningsdirektoratet. (u.d.). Planlegg vurdering av læremidler. Henta frå https://www.udir.no/kvalitet-og-kompetanse/laremidler/kvalitetskriterier-for-laremidler/veiledere-for-kvalitet-i-laremidler/

Utdanningsdirektoratet. (u.d.). udir.no. Henta frå https://www.udir.no/laring-og-trivsel/rammeverk/rammeverk-for-grunnleggende-ferdigheter/2.1-digitale-ferdigheter/

W3C. (u.d.). 5.2.5.2 Samsvarskrav. Henta frå https://www.w3.org/Translations/WCAG21-no/#conformance-reqs

W3C. (u.d.). Understanding Conformance. Henta frå https://www.w3.org/TR/UNDERSTANDING-WCAG20/conformance